εσωτερική αξιολόγηση 2021-2022

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γρεβενών (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.- ΣΜΕΑΕ) βρίσκεται στη βορειοανατολική είσοδο της πόλης των Γρεβενών και στεγάζεται σε κτίριο εντός του ίδιου οικοδομικού τετραγώνου με όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής της πόλης (Ειδικό Δημοτικό και ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Δήμου Γρεβενών). Το κτίριο κατασκευάστηκε το έτος 1957 για τις ανάγκες του Νομοκτηνιατρείου της περιοχής και μας παραχωρήθηκε, μετά από ανακαίνιση, από την πρώην νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Γρεβενών προς χρήση μας το έτος 2014. Είναι ισόγειο και η  επιφάνειά του είναι περίπου 150 τμ.

Στο σχολικό μας συγκρότημα ανήκει και ένα ισόγειο προκατασκευασμένο ξύλινο κτίριο επιφάνειας 180 τμ. Στο σύνολο των κτιριακών εγκαταστάσεων περιλαμβάνονται: Το γραφείο του Διευθυντή, 4 αίθουσες διδασκαλίας, λεβητοστάσιο, αποθήκη, 1 τουαλέτα του προσωπικού, 1 τουαλέτα ΑΜΕΑ, 1 φυσιοθεραπευτήριο, 1 γυμναστήριο, 2 αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Στις αίθουσες πολλαπλών χρήσεων στεγάζονται τα δύο εργαστήρια του σχολείου: Ζωγραφικής και Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος.  Στον αύλειο  χώρο υπάρχει θερμοκήπιο και οπωροφόρα δέντρα για τις ανάγκες του Εργαστηρίου.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021 το προσωπικό του σχολείου ήταν το ακόλουθο:

Α. Μόνιμο προσωπικό με οργανική στο σχολείο: ΠΕ02.50, ΠΕ08.50, ΠΕ88.05.50, ΠΕ23, ΠΕ30, ΔΕ01 και ο Διευθυντής ΠΕ11.

Β. Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΔΕ: ΠΕ11.50, ΠΕ08 (μερική διάθεση)

Γ. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί με μερική διάθεση από άλλη σχολική μονάδα: ΠΕ86

Δ.  Μόνιμοι εκπαιδευτικοί με μερική διάθεση από άλλη σχολική μονάδα για γραμματειακή υποστήριξη: ΠΕ06, ΠΕ88.03

Ε. Αναπληρωτές: ΠΕ21, ΠΕ28 (μερική διάθεση), ΠΕ03. 50 (μερική διάθεση), ΠΕ79 (μερική διάθεση)

Σ. Συντονιστικό κέντρο ΣΔΕΥ: ΠΕ23, ΠΕ30.

Το μαθητικό δυναμικό του σχολείου ανερχόταν σε 9 μαθητές. Οι μαθητές του σχολείου παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, αναπτυξιακές διαταραχές και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα και προέρχονται στο σύνολό τους από μη υποστηρικτικά οικογενειακά περιβάλλοντα. Από το σύνολο των μαθητών, 3 μαθητές δεν έχουν μητρική γλώσσα τα ελληνικά. Με το πέρας του σχολικού έτους αποφοίτησε 1 μαθητής και εγγράφηκαν 2 για το σχολικό έτος 2021-2022. Παράλληλα, εγκρίθηκαν 2 ολιγομελή τμήματα και η τάξη μαθητείας (Στ΄ τάξη) θα λειτουργήσει με  4 μαθητές.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021, παρά τις δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας, το σχολείο λειτούργησε αδιάλειπτα και αυτό οφείλεται στην ετοιμότητα και την εκπαίδευση του προσωπικού, ωστόσο έγινε έντονα αισθητή η έλλειψη των χώρων.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία .

Θετικά σημεία:

Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του σχολείου αποτιμάται θετικά.

Σημεία προς βελτίωση:

Ως προς τον άξονα Σχολική φοίτηση και διαρροή έμφαση θα μπορούσε να δοθεί στη μετάβαση σε ακόλουθη βαθμίδα εκπαίδευσης ή την υλοποίηση μαθητείας προκειμένου να ενισχυθούν οι προεπαγγελματικές και επαγγελματικές δεξιότητες των μαθητών (ενώ έως τώρα οι απόφοιτοι του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εγγράφονταν στο ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Γρεβενών).

Ως προς τον άξονα Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας θα μπορούσαν να σχεδιαστούν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γονέων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του σχολείου αποτιμάται θετικά. Σημεία προς βελτίωση Σημείο προς βελτίωση θα μπορούσε να αποτελέσει η συνεργασία με φορείς και η ανάπτυξη πρωτοβουλιών για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων στον βαθμό που θα επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες.  Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Θετικά σημεία Η αποτίμηση είναι εν γένει θετική. Σημεία προς βελτίωση Θα μπορούσαν  να σχεδιαστούν  και να υλοποιηθούν επιμορφωτικές δράσεις σε συνεργασία με άλλα σχολεία. 

© 2021 ΕΕΕΕΚ Γρεβενών. All Rights Reserved. Designed By Technical Support

Search