Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γρεβενών (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.- ΣΜΕΑΕ) βρίσκεται στη
βορειοανατολική είσοδο της πόλης των Γρεβενών και στεγάζεται σε κτίριο εντός του ίδιου οικοδομικού
τετραγώνου με όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής της πόλης (Ειδικό Δημοτικό και ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Δήμου Γρεβενών). Το
κτίριο κατασκευάστηκε το έτος 1957 για τις ανάγκες του Νομοκτηνιατρείου της περιοχής και μας
παραχωρήθηκε, μετά από ανακαίνιση, από την πρώην νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Γρεβενών προς χρήση μας το
έτος 2014. Είναι ισόγειο και η επιφάνειά του είναι περίπου 150 τμ.
Στο σχολικό μας συγκρότημα ανήκει και ένα ισόγειο προκατασκευασμένο ξύλινο κτίριο επιφάνειας 180 τμ. Στο
σύνολο των κτιριακών εγκαταστάσεων περιλαμβάνονται: Το γραφείο του Διευθυντή, 4 αίθουσες διδασκαλίας,
λεβητοστάσιο, αποθήκη, 1 τουαλέτα του προσωπικού, 1 τουαλέτα ΑΜΕΑ, 1 φυσιοθεραπευτήριο, 1 γυμναστήριο, 1
αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και 2 αίθουσες όπου στεγάζονται τα δύο εργαστήρια του σχολείου: Χειροτεχνίας
και Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος. Στον αύλειο χώρο υπάρχει θερμοκήπιο και οπωροφόρα δέντρα για
τις ανάγκες του Εργαστηρίου.
Κατά το σχολικό έτος 2021-2022 το προσωπικό του σχολείου ήταν το ακόλουθο:
Α. Μόνιμο προσωπικό με οργανική στο σχολείο: ΠΕ02.50, ΠΕ08.50, ΠΕ88.05.50, ΠΕ23, ΠΕ30, ΔΕ01 και ο
Διευθυντής ΠΕ11.
Β. Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΔΕ: ΠΕ11.50
Γ. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί με μερική διάθεση από άλλη σχολική μονάδα: ΠΕ86
Δ. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί με μερική διάθεση από άλλη σχολική μονάδα για γραμματειακή υποστήριξη: ΠΕ06,
ΠΕ88.03
Ε. Αναπληρωτές: ΠΕ25 (σχολικός νοσηλευτής) , ΠΕ03. 50 (μερική διάθεση)
Το μαθητικό δυναμικό του σχολείου ανερχόταν σε 10 μαθητές. Οι μαθητές του σχολείου παρουσιάζουν σοβαρά
προβλήματα υγείας, αναπτυξιακές διαταραχές και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα και προέρχονται στο
σύνολό τους από μη υποστηρικτικά οικογενειακά περιβάλλοντα. Από το σύνολο των μαθητών, 2 μαθητές δεν
έχουν μητρική γλώσσα τα ελληνικά. Με το πέρας του σχολικού έτους εγγράφηκε 1 μαθητής για το σχολικό έτος
2022-2023. Παράλληλα, εγκρίθηκαν 2 ολιγομελή τμήματα και η τάξη μαθητείας (Στ΄ τάξη) λειτούργησε με 4
μαθητές. Για το νέο σχολικό έτος 2022-23, ο σύλλογος πρότεινε την λειτουργία ενός ολιγομελούς τμήματος ( Α
και Β τάξεις) , έγιναν οι προβλεπόμενες ενέργειες και αναμένεται η έγκριση.
Η σχολική μας μονάδα δεν ανέστειλε την λειτουργία της λόγω της πανδημίας.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Σε γενικές γραμμές, η λειτουργία του σχολείου σε επίπεδο κριτηρίων παιδαγωγικής και μαθησιακής φύσης
αποτιμάται θετικά.
Αξιοσημείωτα στοιχεία είναι οι καινοτόμες διδακτικές πρακτικές με τη χρήση των ΤΠΕ, η μηδενική διαρροή
φοίτησης, η παντελής έλλειψη συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών, και η ενδυνάμωση των
σχέσεων σχολείου - οικογένειας (με την υλοποίση σχετικής δράσης).
Σημεία προς βελτίωση
Αν και η λειτουργία αποτιμάται θετικά, ως προς τον Άξονα Α2 θα μπορούσε να ληφθεί μέριμνα για τη μετάβαση
των μαθητών σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά και προς την αγορά εργασίας, σε συνεργασία με φορείς και τη
δημοτική αρχή. Η μέριμνα για τους μαθητές του σχολείου που αποφοιτούν ή φοιτούν στην τάξη μαθητείας , καλό
θα ήταν να τεθεί σε άμεση προτεραιότητα, πάντα με βάση το γνωστικό επίπεδο των μαθητών.
Επιπλέον, θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία με φορείς που υλοποιούν προγράμματα καλλιέργειας κοινωνικών
και ψυχοσυναισθηματικών δεξιοτήτων με πολλαπλά οφέλη στο σύνολο της λειτουργίας.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η διοικητική λειτουργία του σχολείου αποτιμάται θετικά με σημαντικότερα στοιχεία την άριστη υλικοτεχνική
υποδομή, τη συντήρηση και αξιοποίηση του χώρου και την καλύτερη δυνατή διαχείριση των πόρων.
Σημεία προς βελτίωση
Έμφαση θα μπορούσε να δοθεί στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων με στόχο την
επαύξηση της εξωστρέφειας του σχολείου, την ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών και τη συνδιοργάνωση
δράσεων.
Επίσης, στο πλαίσιο της υλοποίησης της μαθητείας, θα μπορούσε να διερευνηθεί η δυνατότητα εύρεσης χώρου
για την έκθεση έργων και παραγόμενου υλικού από τα εργαστήρια των μαθητών.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Σε σχέση με την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού, πολύ σημνατική ήταν η
συμμετοχικότητά του σε κάθε δράση επιμόρφωσης που υλοποιήθηκε από το σχολείο, αλλά και από φορείς.
Σημεία προς βελτίωση
Βασική προτεραιότητα αποτελεί η ολοκλήρωση προηγούμενων και η η οργάνωση νέων Προγράμματων Erasmus
ΚΑ2 "Σχολική Εκπαίδευση", για τα οποία το σχολείο έχει υποβάλει αίτηση στη σχετική επιτροπή για τα
Προγράμματα.
Παράλληλα, θα μπορούσαν να συνδιοργανωθούν επιμορφωτικές δράσεις μέσω συμπράξεων με άλλες σχολικές
μονάδες λαμβάνοντας υπόψη τις επιμορφωτικές ανάγκες και ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών.
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις
-
Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Παρατηρήσεις / Σχόλια
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Ως προς το Σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση του Άξονα: "Σχέσεις - Σχολείου Οικογένειας" :
Αποτελέσματα
Από την ανάλυση των ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων, αλλά και από την γενικότερη αίσθηση του κλίματος
που εδραιώθηκε κατά την επικοινωνία και συνεργασία του σχολείου με τους γονείς και κηδεμόνες, προκύπτει
ότι, εν συγκρίσει με το προηγούμενο σχολικό έτος, οι συναντήσεις αυξήθηκαν σε πλήθος και ταυτόχρονα ήταν
ουσιαστικές, σε πλαίσιο σεβασμού, εμπιστοσύνης και διάθεσης αλληλεπίδρασης, πάντα με γνώμονα την
γενικότερη ανάπτυξη των μαθητών. Η καθιέρωση της Δευτέρας ως μέρας γονέων, με τις απαραίτητες
τροποποιήσεις στο ΕΩΠ, λειτούργησε θετικά δημιουργώντας σταθερό πλαίσιο συνεργασίας και ενισχύοντας τη
θετική αντίληψη των γονέων και κηδεμόνων για το σχολείο. Παράλληλα, ο σχεδιασμός των δράσεων, ο οποίος
βασίστηκε στη στοχοθεσία για την ανάπτυξη γνωστικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων σε συνεργασία με το
οικογενειακό πλαίσιο των μαθητών, έδωσε την ευκαιρία συνεργασίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ αυτών των
δύο βασικών φορέων κοινωνικοποίησης των μαθητών. Οι τελευταίοι, όπως προκύπτει από τα φύλλα καταγραφής
των δραστηριοτήτων, από τα φύλλα αξιολόγησης, τα ερωτηματολόγια των γονέων και την παρατήρηση έχουν
κατακτήσει γνωστικούς στόχους και κοινωνικές δεξιότητες και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της
αυτονομίας τους και την ανάπτυξη υπευθυνότητας με θετικό αντίκτυπο στην αυτοπεποίθησή τους. Η πρόοδος
των μαθητών μέσα από τις συνεργατικές δραστηριότητες έδωσαν επιπλέον ώθηση στη βελτίωση των σχέσεων
οικογένειας και σχολείου και αποτελεί θετική εξέλιξη η προθυμία συνεργασίας των οικογενειών των μαθητών
και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την διοργάνωση και άλλων από κοινού σχεδιασμών.
Ως προς το σχέδιο Δράσης για τη Βελτίωση του Άξονα: "Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά
Προγράμματα":
Αποτελέσματα:
Λαμβάνοντας υπόψιν το μαθησιακό επίπεδο των μαθητών μας, κρίνουμε πως το πρόγραμμα δράσης ηταν
επιτυχημένο. Οι μαθητές με ικανοποιητικό επίπεδο προφορικού λόγου, κατάφεραν να αφομοιώσουν το
μεγαλύτερο μέρος της ύλης αναπαράγοντάς το και πρακτικά. Οι μαθητές με δυσκολίες έκφρασης λόγου , παρότι
αδυνατούν να αναπαράγουν λεκτικά , κατάφεραν να κατανοήσουν και να αφομοιώσουν αντιληπτικά τη
διδακτέα ύλη. Εν κατακλείδει, οι μαθητές συμμετείχαν στα διαδραστικά παιχνίδια, στις μουσικοκινητικές
δράσεις, ακολουθούσαν τις εντολές στην αγγλική γλώσσα. Το πρόγραμμα θεωρείται επιτυχημένο διότι τα παιδιά
κινητοποιήθηκαν, απόλαυσαν τη διαδικασία και έμαθαν διασκεδάζοντας.
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Ως προς το Σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση του Άξονα: "Σχέσεις - Σχολείου Οικογένειας" :
Δυσκολίες
Σημαντικές δυσκολίες δεν παρουσιάστηκαν. Χρειάστηκε μόνο να γίνουν κάποιες αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα
εξαιτίας κάποιων αστάθμητων παραγόντων , όπως κακοκαιρία, και απουσίες μαθητών ή εκπαιδευτικών.
Ωστόσο, έγιναν άμεσα οι απαραίτητες αλλαγές και οι νέες τεχνολογίες εξασφάλισαν τη διαρκή ροή της
υλοποίησης των δραστηριοτήτων.
Ως προς το σχέδιο Δράσης για τη Βελτίωση του Άξονα: "Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά
Προγράμματα":
Δυσκολίες
Μια σημαντική δυσκολία ήταν η υλοποίηση του πρώτου μέρους της δράσης . Η πραγματοποίηση των σεμιναρίων
στην Ιρλανδία κατέστει ανέφικτη το προγραμματισμένο διάστημα με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί μόνο το
δεύτερο σκέλος της δράσης. Ωστόσο, το πρόγραμμα erasmus θα υλοποιηθεί έως 30-6-2023 (Ημερομηνία λήξης
της υπογεγραμμένης σύμβασης).
Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσει

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 

 

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Σχολική διαρροή - φοίτηση

Δεν έχει τεθεί κάποιος στόχος.

 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

A/A Στόχος Βελτίωσης:

Σχέδιο Δράσης 1

Κύριος στόχος είναι η επαύξηση και η ενδυνάμωση της συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και τους γονείς και κηδεμόνες,  η οποία αποτελεί βασικό πυλώνα και καταλυτικό παράγοντα για τη βελτίωση όχι μόνο της σχολικής επίδοσης των μαθητών, αλλά και της κοινωνικής συμπεριφοράς και γενικότερα της  κοινωνικοσυναισθηματικής τους ανάπτυξης. 

Σχέδιο δράσης

Ενδυνάμωση συνεργασίας Σχολείου - Γονέων και Κηδεμόνων για τη λειτουργικότητα των μαθητών σε κοινό πλαίσιο καθημερινότητας.

 

Διοικητική λειτουργία

 

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Σχολείο και κοινότητα

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

A/A Στόχος Βελτίωσης

Κύριος στόχος είναι η εδραίωση των προγραμμάτων Erasmus , ως μια καλή πρακτική επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, όπως επίσης και η υιοθέτηση παιδαγωγικών και μαθησιακών μοντέλων διδασκαλίας σε ΣΜΕΑΕ, που εφαρμόζονται στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, στο πρώτο πρόγραμμα θα γίνει εκμάθηση/βελτίωση της Αγγλικής γλώσσας των εκπαιδευτικών, ώστε να μπορούν να παρακολουθούν τις διεθνείς εκπαιδευτικές εξελίξεις. Το δεύτερο πρόγραμμα εστιάζει στην εναλλακτική διδασκαλία στη φύση μέσω Gamification (χρήση παιχνιδιού στη μαθησιακή διαδικασία), με στόχο την ανάπτυξη και μιας άλλης μορφής διδασκαλίας.

Σχέδιο Δράσης :

Βελτίωση Αγγλικής γλώσσας/Εκπαίδευση στη Φύση για ξεχωριστά παιδιά Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Erasmus 2021

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γρεβενών (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.- ΣΜΕΑΕ) βρίσκεται στη βορειοανατολική είσοδο της πόλης των Γρεβενών και στεγάζεται σε κτίριο εντός του ίδιου οικοδομικού τετραγώνου με όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής της πόλης (Ειδικό Δημοτικό και ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Δήμου Γρεβενών). Το κτίριο κατασκευάστηκε το έτος 1957 για τις ανάγκες του Νομοκτηνιατρείου της περιοχής και μας παραχωρήθηκε, μετά από ανακαίνιση, από την πρώην νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Γρεβενών προς χρήση μας το έτος 2014. Είναι ισόγειο και η  επιφάνειά του είναι περίπου 150 τμ.

Στο σχολικό μας συγκρότημα ανήκει και ένα ισόγειο προκατασκευασμένο ξύλινο κτίριο επιφάνειας 180 τμ. Στο σύνολο των κτιριακών εγκαταστάσεων περιλαμβάνονται: Το γραφείο του Διευθυντή, 4 αίθουσες διδασκαλίας, λεβητοστάσιο, αποθήκη, 1 τουαλέτα του προσωπικού, 1 τουαλέτα ΑΜΕΑ, 1 φυσιοθεραπευτήριο, 1 γυμναστήριο, 2 αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Στις αίθουσες πολλαπλών χρήσεων στεγάζονται τα δύο εργαστήρια του σχολείου: Ζωγραφικής και Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος.  Στον αύλειο  χώρο υπάρχει θερμοκήπιο και οπωροφόρα δέντρα για τις ανάγκες του Εργαστηρίου.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021 το προσωπικό του σχολείου ήταν το ακόλουθο:

Α. Μόνιμο προσωπικό με οργανική στο σχολείο: ΠΕ02.50, ΠΕ08.50, ΠΕ88.05.50, ΠΕ23, ΠΕ30, ΔΕ01 και ο Διευθυντής ΠΕ11.

Β. Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΔΕ: ΠΕ11.50, ΠΕ08 (μερική διάθεση)

Γ. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί με μερική διάθεση από άλλη σχολική μονάδα: ΠΕ86

Δ.  Μόνιμοι εκπαιδευτικοί με μερική διάθεση από άλλη σχολική μονάδα για γραμματειακή υποστήριξη: ΠΕ06, ΠΕ88.03

Ε. Αναπληρωτές: ΠΕ21, ΠΕ28 (μερική διάθεση), ΠΕ03. 50 (μερική διάθεση), ΠΕ79 (μερική διάθεση)

Σ. Συντονιστικό κέντρο ΣΔΕΥ: ΠΕ23, ΠΕ30.

Το μαθητικό δυναμικό του σχολείου ανερχόταν σε 9 μαθητές. Οι μαθητές του σχολείου παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, αναπτυξιακές διαταραχές και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα και προέρχονται στο σύνολό τους από μη υποστηρικτικά οικογενειακά περιβάλλοντα. Από το σύνολο των μαθητών, 3 μαθητές δεν έχουν μητρική γλώσσα τα ελληνικά. Με το πέρας του σχολικού έτους αποφοίτησε 1 μαθητής και εγγράφηκαν 2 για το σχολικό έτος 2021-2022. Παράλληλα, εγκρίθηκαν 2 ολιγομελή τμήματα και η τάξη μαθητείας (Στ΄ τάξη) θα λειτουργήσει με  4 μαθητές.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021, παρά τις δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας, το σχολείο λειτούργησε αδιάλειπτα και αυτό οφείλεται στην ετοιμότητα και την εκπαίδευση του προσωπικού, ωστόσο έγινε έντονα αισθητή η έλλειψη των χώρων.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία .

Θετικά σημεία:

Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του σχολείου αποτιμάται θετικά.

Σημεία προς βελτίωση:

Ως προς τον άξονα Σχολική φοίτηση και διαρροή έμφαση θα μπορούσε να δοθεί στη μετάβαση σε ακόλουθη βαθμίδα εκπαίδευσης ή την υλοποίηση μαθητείας προκειμένου να ενισχυθούν οι προεπαγγελματικές και επαγγελματικές δεξιότητες των μαθητών (ενώ έως τώρα οι απόφοιτοι του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εγγράφονταν στο ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Γρεβενών).

Ως προς τον άξονα Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας θα μπορούσαν να σχεδιαστούν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γονέων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του σχολείου αποτιμάται θετικά. Σημεία προς βελτίωση Σημείο προς βελτίωση θα μπορούσε να αποτελέσει η συνεργασία με φορείς και η ανάπτυξη πρωτοβουλιών για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων στον βαθμό που θα επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες.  Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Θετικά σημεία Η αποτίμηση είναι εν γένει θετική. Σημεία προς βελτίωση Θα μπορούσαν  να σχεδιαστούν  και να υλοποιηθούν επιμορφωτικές δράσεις σε συνεργασία με άλλα σχολεία. 

© 2021 ΕΕΕΕΚ Γρεβενών. All Rights Reserved. Designed By Technical Support

Search